website Mene sisältöön

Etsi tuotteita...

Tilausohjeet

Tilauksen vastaanotto ja kuluttajan velvollisuus tarkistaa tuotteet

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa on vastaanottajan tehtävä välittömästi reklamaatio tavaran toimittajalle, ennen tavaran vastaanottoa. Tämän jälkeen lähetä kopio reklamaatiosta sähköpostitse meille: tiimi@kalajakonna.fi.

Kuljetusvaurioinen tuote jää yleensä tavarantoimittajan haltuun. Näin toimien saat korvaavan lähetyksen kaikkein nopeimmin ja reklamaatiokäsittely jää meidän ja kuljetusliikkeen väliseksi asiaksi.

Huom! Mikäli otat vastaan kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen ja vasta jälkikäteen ilmoitat asiasta kuljetusyritykseen tai meille, on erittäin todennäköistä, että kuljetusyritys katsoo tuotteen vahingoittuneen asiakkaan toimesta. Varsinkin kotipihaan toimitettavien tuotteiden, kuten akvaarioiden ehjyys pitää ehdottomasti tarkistaa kuljettajan läsnäollessa. Jälkikäteen havaitut lasirikot tulkitaan yleisesti ottaen aina itse aiheutetuiksi, joten ole tarkkana ennen kuin kuittaat herkästi kuljetuksessa vaurioituvia tuotteita vastaanotetuksi. Varsinaiset takuuasiat ovat sitten asia erikseen.

 

Yleiset tilausohjeet

  1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin klikkaamalla tuotesivulla lisää ostoskoriin -painiketta.
  2. Klikkaa ostoskorin kuvaa ja sitten JATKA KASSALLE -painiketta.
  3. Anna yhteys- ja toimitustiedot.
  4. Valitse maksutapa ja suorita maksu.

Huom! Emme toimita eläviä tuotteita kuten kaloja tai kasveja postitse. Jos haluat tilata samaan aikaan tavaroita sekä eläviä tuotteita, sinun tulee tehdä oma tilaus eläville ja ei-eläville tuotteille - eli kaksi erillistä tilausta.

 

Akvaariokalojen ja muiden elävien ostaminen verkkokaupasta

Kun ostat akvaariokaloja tai muita eläviä, kysy saatavuudesta ja sovi noutopäivästä meille sähköpostia tiimi@kalajakonna.fi tai soita 044 2303223.


 

Akvaariokasvien tilaaminen verkkokaupasta

Meillä on laajempi valikoima kasveja liikkeessämme kuin verkkokaupassamme. Verkkokaupan kaikkia kasveja ei välttämättä ole varastossa tilaushetkellä, mutta saamme kasvilähetyksiä lähes viikoittain (harvemmin kevät-kesäkaudella).

Kasvitilaukset tulee noutaa Haminan myymälästä (myös noutotilaukset tulee maksaa etukäteen, jotta voimme varata kasvit sinulle). Ilmoitamme noutovalmiudesta etukäteen, ja suosittelemme noutoa viiden arkipäivän sisällä ilmoituksesta.

Toimitusaika riippuu varastotilanteesta yleensä parista arkipäivästä kolmeen viikkoon. Jos jokin tilattu kasvi ei ole saatavilla kolmen viikon kuluessa, otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme korvaavasta tuotteesta tai palautuksesta. Jos toimitusaika venyy, otamme yhteyttä viiden arkipäivän kuluessa ja sovimme toimintatavoista.

Huomioithan, että kasvit ovat helposti pilaantuvia tuotteita, eikä niillä ole 14 päivän palautusoikeutta.

Emme vastaa siitä, jos asiakas palelluttaa tai näännyttää kasvit kuljettaessa niitä omaan käyttöön. Kylmällä säällä suosittelemme ostamaan kasvien suojaksi styroksisen lämpölaukun, joka auttaa pitämään kasvit lämpimänä matkalla.

 

Akvaariopakettien tilaaminen

Akvaariopaketteja ei voi tilata pakettiautomaatteihin (Smartpost). Voit tilata akvaariopaketteja vain kotiinkuljetuksella (särkyvä) tai sopimuksen mukaan meidän erikoiskuljetuksella.

Lasiakvaariot ovat tilaustuotteita ja ne ovat vain noudettavissa.

 

Skrollaa ylös